31 augusti 2012

The competition is on!

Kolla vad häftigt! My homegirl Tila och hennes matteapa lottar ut ett presentkort till Halmstad hundarena för att fira att de har 10.000 besökare på sin blogg!!! 


Det var matte som upptäckte deras blogg först men så hittade jag Tila och så började jag också följa den. Apan följer den för hon blir så inspirerad av Tilas ambitiösa och duktiga matteapa. Jag följer den med intresse och läser framför allt Tilas rapporter eftersom hon och jag verkar vara stöpta i samma tankebanor.

Halmstad hundarena kan man träna inomhus i go värme på fantastiskt underlag och man kan även rehaba och simträna i deras fina bad. Vi har varit där ett par gånger och tränat och jag stortrivs. Det är så lätt att fokusera på träningen för där är så lugnt och skönt. Jag hoppas att vi vinner presentkortet för i så fall ska jag bjuda Stridis på en lyxspa-dag!!!

Med hoppfulla svansviftningar

Grå

Inga kommentarer: