13 december 2011

Trainingdays

Jag måste träna, träna på att tycka det är roligt att göra som Apan säger. Apan och jag var för att visa vad vi går för och komma med i en träningsgrupp. Problemet var att något som inte skulle följa med den dagen, följde med... mina tassmyror!

Vi behöver inte gå in på detaljer för inget är klart men vi skulle få en villkorad rekommendation om att få vara med. Villkoret är att ledarskapet blir bättre dvs att Apan bestämmer och jag gör som Apan säger och inte gör som hon säger när jag känner för det.

Först var jag lite anti idén men så kom jag på att om jag gör som Apan vill och säger, då är alla fel som händer HENNES!!! Superbraigt! Inget mer klagande på weimaranern! Nu funderar jag bara över hur pass lätt eller olätt jag ska ställa in mig i ledet...

Med vänliga svansviftningar

Grå

Inga kommentarer: