10 mars 2012

Three blind mice in a row...

Jag släpade på fetto-Apan på en träningsrunda. 16km sprang vi! Dagarna efter, kunde Apan knappt gå. Hon är i hopplöst dåligt skick den där.

Någon dag senare, krickade Stridis till något i ena armbågen när han jagade en boll. Efter det var det endast koppelpromenader som gällde för hans del. Han har varit helgrumpig pga det.

I förrgår, var vi i trädgården med Apan och trots att han skulle ta det lugnt så satte han efter mig, tacklade mig stenhårt mot bogbladet och sedan var jag också halt.

Apan bara skakade på huvudet och tyckte att vi var en syn för gudarna när vi alla tre haltade oss runt kvarteret.

Turligt nog försvann Apans träningsvärk och både min och Stridis hältor försvann. Nu är det fullt ös som gäller!

Med vänliga svansviftningar
Grå

Inga kommentarer: