5 juli 2011

Slarv & paket

Vi har slarvat och jag ber om ursäkt å Apans vägnar! Vi har glömt redogöra för vårt fina paket från foderbilen.se!

Apan anmälde mig som produkttestare men jag blev inte utvald. Fast vi fick ett jättefint paket från Foderbilen som tack för visat intresse. Det innehöll ursmaskigt foder, en fästingsnara modell superbra och så var där rökta oxöron. Apan trodde att jag skulle rata fodret men älska oxöronen. Jag gjorde naturligtvis tvärt om. Jag gillar verkligen fodret men var inte överdrivet förtjust i oxöronen. De var lite tjockare än vanliga oxöron och jag gillar de orökta bättre. Jag gav de två öronen som blev över till Stridis och han äter allt som bjuds med samma frenesi så vi är lite osäkra på resultatet.

Fästingplockaren ger jag och Apan tio svansviftningar av 10 möjliga! Apan är en mes, hon tycker att dödgångar är så äckliga att hon ogärna befattar sig med dem. Det har blivit Husseapans jobb att ta bort dem. Hon vågade faktiskt med snaran och har vågat flera gånger. Riktigt bra, nu slipper jag vänta på Husseapans hemkomst!

Samma dag som foder ilens fina paket kom så fick vi även en avi om att mitt kyltäcke från Hurtta låg och väntade på posten. Väldigt dumt! Brevapan lämnar foderbilens paket under carportstaket men täcket fick vi köra och hämta. Jag har bara provat det en gång så min svans har inte betygsatt det än!

Med vänliga svansviftningar
Grå

Inga kommentarer: