24 januari 2011

Valentine!

Apan säger att det snart är Alla hjärtans dag. Jag tycker det är rosa, tramsigt och fattar ingenting. Apan säger ju varje dag att hon tycker om mig och jag brukar visa att jag tycker om henne med en försiktig puss.

Just det där med att pussas tycker jag är lite läskigt, man kan ju få apbaciller och hur äckligt är inte det!?! Däremot visar jag gärna att jag tycker om apor genom att sitta mellan deras ben eller lägga huvudet på deras axel om de sätter sig ner.

Dethär hjärtans-tramset fick Apan att kräva bakgrundsbyte och jag vägrade ha något helrosa fluff så det blev blått fluff med en uggla och liiiite rosa för att få tyst på Apan.

Apan säger förresten att eftersom det är så mycket kärlek i oss weimaraners så är vi hjärtformade när vi ligger ner och man tittar på oss bakifrån. Om ni tycker det låter helt obegripligt så är det inget emot vad jag tycker att det där svamlet är. Ibland undrar jag vad det är i de där vita burkarna med en katt på och som Apan dricker när hon jobbar - knasig blir hon i vart fall.

Med vänliga svansviftningar
Grå

Inga kommentarer: