2 november 2013

You could call him manboy!

Det finns bara ett sätt att ta itu med trivselviktsproblem och det är omgående! Apan trampade Norénrundan på cykel och jag gjorde mitt bästa för att bränna fett när jag sprang bredvid.
Vi fick upp ett bra och jämnt tempo som vi höll större delen av rundan och om jag fuskade och passgångade i travpassen så var Apan på mig direkt.
När vi kom hem så fick Junioren låna min reflexväst och dragsele. Selen är justerbar men västen är det inte. Vi kan väl säga det snällt, Junioren har en hel del växande kvar att göra innan den passar honom.
Junioren introducerades till cykelträning och fick fyra varv runt kvarteret. Han var jättemallig över att han fick göra samma träning som jag om än att han inte ens sprang en tredje del av min runda...
Med vänliga svansviftningar

Grå

Inga kommentarer: